Campanha para valorização do feijão - incentivo ao consumo.

Enter multiple e-mails separated by comma.

imagem

Author(s): FERREIRA, C. M.; SANTIAGO, R. de A. C.; FIGUEIREDO, R. S.; LUZ, T. C. de L. A.

Summary: Foi realizado um estudo transversal junto aos consumidores de arroz e feijão na região metropolitana de Goiânia-GO, por meio da aplicação de questionário estruturado. O trabalho realizado foi piloto no sentido de avaliar a aplicabilidade do questionário e da ferramenta para análise estatística desenvolvida pela Embrapa Arroz e Feijão, Escola de Agronomia e Faculdade de Nutrição, ambas da Universidade Federal de Goiás.

Publication year: 2017

Types of publication: Paper in annals and proceedings

Observation

Some of Embrapa's publications are published as ePub files. To read them, use or download one of the following free software options to your computer or mobile device. Android: Google Play Books; IOS: iBooks; Windows and Linux: Calibre.

 


Access other publications

Access the Agricultural Research Database (BDPA) to consult Embrapa's full library collection and records.
Visit Embrapa Bookstore to purchase books and other publications sold by Embrapa.