Estudo do mercado da carne bovina proveniente de uma aliança mercadológica.
Estudo do mercado da carne bovina proveniente de uma aliança mercadológica.
Author(s): MAYSONNAVE, G. S.; PASCOAL, L. L.; VAZ, F. N.; GENRO, T. C. M.; PINHO, A. P. S.; PACHECO, P. S.; SEVERO, M. M.; RODRIGUES, A. C. T.
Summary: O trabalho teve como objetivo caracterizar a cadeia produtiva de carne bovina da marca APROCCIMA, bem como identificar as percepções de qualidade na cadeia de produção e o comportamento do consumidor com relação ao produto. Essa marca de carne está organizada para trabalhar na forma de aliança mercadológica com certificação de origem.
Publication year: 2018
Types of publication: Journal article
Observation
Some of Embrapa's publications are published as ePub files. To read them, use or download one of the following free software options to your computer or mobile device. Android: Google Play Books; IOS: iBooks; Windows and Linux: Calibre.
Access other publications
Access the Agricultural Research Database (BDPA) to consult Embrapa's full library collection and records.
Visit Embrapa Bookstore to purchase books and other publications sold by Embrapa.