REDIC: Recommendation of Digital Influencers of Brazilian artisanal cheese.
REDIC: Recommendation of Digital Influencers of Brazilian artisanal cheese.
Autoria: SOARES, N. D.; BRAGA, R.; DAVID, J. M. N.; SIQUEIRA, K. B.; NOGUEIRA, T. S.; CAMPOS. E. W.
Resumo: The advancement of information technology makes social media networks increasingly gain popularity and insertion in daily life aspects. Thus, the analysis of people?s opinions and habits is essential for many companies? modernization and survival. On social networks, people generally share their views and visit other peoples opinions about products, news, and trends, and the concept of "influential person" emerges. An influential person (or social media influencer) today is considered a marketing strategy. The Brazilian dairy industry has been standing out every year, and one of the promising areas is cheese production. The 2019 annual report
Ano de publicação: 2021
Tipo de publicação: Artigo em anais e proceedings
Unidade: Embrapa Gado de Leite
Palavras-chave: Ontology, Produto Derivado do Leite, Queijo, Recommendation System, Rede social, SNA, Social Network, Social Network Analysis
Observações
1 - Por padrão são exibidas publicações dos últimos 20 anos. Para encontrar publicações mais antigas, configure o filtro ano de publicação, colocando o ano a partir do qual você deseja encontrar publicações. O filtro está na coluna da esquerda na busca acima.
2 - Para ler algumas publicações da Embrapa (apenas as que estão em formato ePub), é necessário ter, no celular ou computador, um desses softwares gratuitos. Sistemas Android: Google Play Livros; IOS: iBooks; Windows e Linux: software Calibre.
Acesse outras publicações
Acesse a Base de Dados da Pesquisa Agropecuária (BDPA) para consultar o acervo completo das bibliotecas da Embrapa.