Campanha POP 12.

Enter multiple e-mails separated by comma.

imagem

Author(s): SOUZA, S. P.

Summary: A Embrapa Mandioca e Fruticultura lançou a Campanha POP 10 (hoje Campanha POP 12, pois se refere ao ano vigente), que incentiva os diversos setores e laboratórios da Unidade a padronizarem os seus procedimentos operacionais. Os chamados POPs (Procedimentos Operacionais Padrão) vêm organizar a rotina de trabalho e instituir a melhoria contínua. Quando um POP é aprovado, significa que aquela é a melhor metodologia até então padronizada para gerar os resultados esperados.

Publication year: 2012

Types of publication: Paper in annals and proceedings

Observation

Some of Embrapa's publications are published as ePub files. To read them, use or download one of the following free software options to your computer or mobile device. Android: Google Play Books; IOS: iBooks; Windows and Linux: Calibre.

 


Access other publications

Access the Agricultural Research Database (BDPA) to consult Embrapa's full library collection and records.
Visit Embrapa Bookstore to purchase books and other publications sold by Embrapa.