A Marca coletiva como estratégia organizacional: o caso dos vinhos finos de altitude de Santa Catarina.
A Marca coletiva como estratégia organizacional: o caso dos vinhos finos de altitude de Santa Catarina.
Author(s): PROTAS, J. F. da S.
Summary: Bases referenciais do programa. Estrutura das normativas do programa: Regulamento da Marca Coletiva ACAVITIS (MCA); Norma de procedimentos para obtenção da MCA; Norma de procedimentos de cortes e vinhos da MCA de diferentes safras; Norma de procedimentos da avaliação sensorial dos vinhos da MCA; Declaração de produtos elaborados para obtenção da MCA
Publication year: 2012
Types of publication: Booklets
Unit: Embrapa Grape & Wine
Related content
Observation
Some of Embrapa's publications are published as ePub files. To read them, use or download one of the following free software options to your computer or mobile device. Android: Google Play Books; IOS: iBooks; Windows and Linux: Calibre.
Access other publications
Access the Agricultural Research Database (BDPA) to consult Embrapa's full library collection and records.
Visit Embrapa Bookstore to purchase books and other publications sold by Embrapa.